1. napeddobramy.pl jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych.
2.
Reklamacja powinna zostać złożona przez Klienta na piśmie. Formularz
reklamacyjny znajduje się na www.napeddobramy.pl
Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji,
-
adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana
odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na
reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej,
- datę nabycia towaru,
- rodzaj reklamowanego towaru,
- dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
- żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
3.
Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu,
uzupełnioną kartę gwarancyjną producenta oraz reklamowany przedmiot
sprzedaży.
4. napeddobramy.pl rozpatruje i ustosunkuje się do
reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od
dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient
zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu
reklamacji.
5. Klient nie będący konsumentem, poprzez akceptację
niniejszego regulaminu, wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi wg treści
przepisu art. 558 Kodeksu cywilnego.